zaterdag 9 maart 2013

GOSH

Ik had nog nooit eerder nagellak van GOSH gekocht, 
maar ik wou het merk zeker eens uittesten.
En ja hoor, ik ben zeer tevreden! 
De nagellak heeft een hele mooie dekking en is lang houdbaar.
I had never bought nail polish from GOSH before, but I was dying to try it out!
And I can only say one thing: I'm impressed!
The nail polish has a nice coverage and stays on for a very long time!
 
Links: GOSH 008 berry me.
Rechts: GOSH 599 night kiss.
De verpakking heeft een strakke vorm met een mat zwarte dop.

The packing is nicely styled and is sealed with a black lid.


Kleur is de boodschap voor de mode 2013, deze 008 BERRY ME draag je met tinten van geel en turkoois.
Colour is thé message fot the fashion of 2013, this Berry Me is best worn with yellow and turquoise.

Geen opmerkingen: