donderdag 10 januari 2013

Wintersales



 De wintersolden gingen 3 januari volop van start.
 Gisteren ging ik eens een kijkje nemen in Wijnegem Shopping Center en kocht volgende spullen:


Bij Mer Du Nord zag ik deze donker bruine ballerina's staan.
Door toevoeging van glitters aan de top vind ik deze ideaal voor een feestgelegenheid,
toch passen ze ook perfect bij een dagelijkse out-fit.
Prijs: €42.50



Warme sokken is een zekere must have in de winter!
Dit grijze paar met een diamant patroon kocht ik bij Massimo Dutti.
Prijs: €9.95



Een tasje van de Zara met bronzen en kaki pailletten aan de buitenkant,
de binnenkant is voorzien met kleine zijvakken en de afwerking is in stevig katoen.
Voor mij dus de geschikte make-up tas om cosmetica in op te bergen.
Prijs: €14.95

Geen opmerkingen: